Semi-permanente haarkleuring met kleurpigmenten en plantenextracten in een crème en op dermatologische basis grijsdekkend en past zich aan uw natuurlijke haarkleur aan, voor een natuurlijke,stralende tint.
Gaat tot 12 wasbeurten mee, Zeg maar dag tegen uw uitgroei tijdens het kleuren verzorgt het uw haar en hoofdhuid en behoudt uw haarstructuur
95% natuurlijke ingrediënten
Aanbevolen gebruik:
Lees en volg de instructies op de verpakking.
Voedingsinformatie:Bevat waterstofperoxide. Niet gebruiken om wimpers of wenkbrauwen te verven. Vermijd contact met de ogen. Onmiddellijk spoelen als het product ermee in contact komt. Draag geschikte handschoenen.
Ingrediënten: NATURTINT® KLEURSTOF: AQUA (gezuiverd water), butyleenglycol cocoaat, cetylalcohol, propaandiol, triethanolamine, PEG-2 DIMEADOWFOAMAMIDOETHYLMONIUM methosulfaat, cetearylalcohol, glycerine, Lawsonia inermis extract, ROSMARINUS OFFICINALIS extract, Chamomilla recutita bloemuittreksel, Arnica montana BLOEM EXTRACT, LAMIUM ALBUM EXTRACT, SALVIA OFFICINALIS BLADEXTRACT, PINUS SYLVESTRIS BUD EXTRACT, NASTURTIUM OFFICINALE EXTRACT, ARCTIUM MAJUS WORTELEXTRACT, CITRUS LIMON PEEL EXTRACT, HEDERA HELIX BLADEXTRACT, CALENDULA HLYCOL, CETEARETH-20, HYDROXYETHYLCELLULOSE, LAURETH-3, TETRANATRIUMGLUTAMAATDIACETAAT, PARFUM, NATRIUMBENZOAAT, KALIUMSORBAAT, BASIC BLUE 99, BASIC GEEL 57, BASIC BRUIN 17, BASIC LIMITRIC RED ACALIONE 76, CILITRIC RED ACALIONE , LINALOOL. QUINOA MASKER 50 ml: AQUA (GEZUIVERD WATER), CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM METHOSULFAAT, BUTYROSPERMUM PARKII BOTER, SILYBUM MARIANUM ETHYLESTER, GEHYDROLYZED QUINOA, GEHYDROLYZED ADANSONIA EXIGITTRA , CITROENZUUR.
Algemene informatieNiet gebruiken om wimpers, wenkbrauwen of andere delen van het haar te verven, zoals als gezichtshaar. • Als het product in contact komt met uw ogen, goed uitspoelen met water. • Nooit gebruiken bij een gevoelige, beschadigde of jeukende hoofdhuid. • Niet gebruiken op chemisch gebleekt haar. • Niet gebruiken bij kinderen en te allen tijde buiten hun bereik houden.
KlantenService